Cecilia Charlotte

Date night
Hej på er!
Min dag började med ett gym pass, jag tränade armar och mage. Dagen fortsatte med att jobba med examensarbetet, de känns så himla svårt och långsamt. Efter att ha hållit på ett tag bestämde jag mig för att äta lunch, det var rester från igår. 
Nicke och jag bestämde oss för att åka in till stan. Vi skulle ta en kaffe och sen komma hem igen. Efter att vi fikat föreslog Nicke att vi skulle ha date night, det blev ett spontan besök till Kiasma. Rekomenderar att besöka, de har två olika visnigar just nu. Efteråt åt vi middag på restaurang och åkte hem sedan. Nu skall vi kolla på film och mysa. Här kommer bilder från dagen:
 
 
 
 
 
 
 
 
Ha det bra! :)
Cessi
 
 
 
 
 
Anonym

vad roligt! Fina bilder :)

Anonym

Vad roligt med Kiasma, fina bilder! Kul utställningar och sånt.

Anonym

Fina bilder. 👍👍

Anonym

Fint skrivet 😊

Anonym

Fin dag ni hade Cessi och Nicke!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress