Cecilia Charlotte

Min helg
Hej på er!
Mitt veckoslut har varit jätte bra. Min lördag började med en morgon tur på jobbet. Efter jobbet hade jag planer med Ninna att gå på loppis. Vi gick på två olika loppisar som ligger i Eira trakten i Helsingfors. Jag fyndade 3 saker, en slips åt pappa, en kragskjorta åt Nicke och en topp åt mig. Efter att vi varit på loppisarna bestämde vi oss för att äta på Primula, en jätte mysig resaturang som ligger vid femkanten. Vi båda åt en gätost sallad, de var så gått! På lördag kväll bakade jag inför pappas 60 års dag. Jag bakade 2 plåtar med moccarutor och en plåt med kex. 
Söndagen började med min dunder frukost, en smoothie alltså :D. På söndagen fyllde pappa 60 år. Pappa, mamma, Gabbe och Molly (pappas hund), skulle komma till oss och äta lunch. Mamma hade fixat maten och jag hade bakat. Det var jätte mysigt att ha alla här, sånt borde man göra oftare.Efter att vi ätit och fikat skulle vi fara och skrinna. Vi skirinnade och spelade lite ishockey här på Drumsö. Det var ett väldigt lyckat vekoslut! 
Här får ni se lite bilder från helgen:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ha det bra!
Cessi
 
 
Anonym

Skönt!

Anonym

Fina bilder. Grattis till pappa!

Anonym

Trevliga bilder.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress