Cecilia Charlotte

En onsdag i februari
Hejssan!
 
Min dag började med sovmorgon, vilket var så skönt. Efter frukost gjorde jag några skoluppgifter och kollade på youtube samtidigt. På dagen for jag till gymmet, gjorde ett hiit pass. Efter gymmet fixade jag lunch åt mig och min sambo hemma hos oss. Vi åt linser med ris, de var så gått. På eftermiddagen for jag in till stan för att träffa min mamma. Vi skulle fika och gå in på en ny butik som öppnat in i Helsingfors, butiken heter "& other stories". Vi fikade på Cafe Esplanad, jag beställde en latte och en fastlagsbulle. Vi gick in på några butiker och köpte bland annat en klänning och en body mist. Innan jag åkte hem gick vi via mat butiken. Kvällen fortsätter med myskväll och något gått att äta. Här kommer några bilder från idag:
 
 
 
Fastlagsbullen var så stor så jag och mamma delade på den.
 
 
 
 
Från & other stories.
 
 
HIttade en ny favorit choklad:)
 
 
Hoppas ni haft en bra dag :)
Godnatt!
 
Anonym

Vad vacker du är! 😍 godnatt!

Anonym

Härligt 😍👌

Anonym

Mysig dag❤/Lilu

Anonym

Härlig fikastund

Anonym

Har prövat chokladen, den är så god!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress